Native Advertising Dagen
Norges møteplass innen fremtidens reklame- og annonseformat

Dette er møteplassen for alle som er interessert i å få innsikt og helhetlig forståelse for betalt distribusjon av innhold og fremtidens annonsering.
Native er fremtidens annonsering
Konferansen du ikke vil gå glipp av hvis du interesserer deg for betalt distribusjon av innhold og fremtidens annonsering.
Norske annonsører øker satsingen på Content Marketing og Native Advertising. Mye går inn i satsingen på Content Marketing og innhold i egne kanaler, men behovet for effektiv distribusjon og trafikk øker betraktelig. Vi ser tendensene i hele verden hvor bedriftene og merkevarene styrer budsjettene sine fra tradisjonell reklame- og annonsering, over til Native Advertising.
Har du den nødvendige innsikten?
Har du, ditt byrå og mediene du benytter den nødvendige innsikten i hvordan du best kan benytte Native Advertising?
På Native Advertising Dagen får du muligheten til å lære mer om hvordan merkevarer benytter denne formen for annonsering.
- Hvordan skape mest effekt?
- Hvem er aktørene?
- Hvilke formater finnes?
- Hva koster det?
- Hva mener forbrukerne og bedriftene om Native Advertising?
- Hva gjør de ulike bransjene og hvem er de med mest kompetanse på Content Marketing og Native Advertising i Norge?
Det er mange strategiske, taktiske og ikke minst organisatoriske spørsmål som skal besvares før man dedikerer ressurser og endrer måten man annonserer, kommuniserer og markedsfører seg på.
Skap større verdi for din målgruppe
Native Advertising Dagen skal gi deg muligheten til å skape større relevans og verdi for mottakerne av ditt innhold!
Få den siste innsikten fra blant andre Jesper Laursen fra Native Advertising Institute, som vil gi oss et innblikk i de globale utviklingstrekkene innenfor Native Advertising. Sara Narvhus Oksdøl fra Spray vil gi oss status på utviklingen av Native fra medie-siden, og sist men ikke minst, så vil vi (hvis vi rekker å bli ferdig) presentere resultatene fra den første Native Advertising undersøkelsen i Norge. Hvordan ser norske merkevarer på markedet for, og bruken av Native Advertising.
Møt noen av de fremste internasjonale og nasjonale ekspertene innenfor Native Advertising, og få innsikt som bidrar til økt kompetanse for din satsing, rådgivning eller tilrettelegging av Native Advertising i 2019!
Hvem er «Native Advertising Dagen» for?
Alle som har interesse av, og som jobber i medier, byråer og merkevarer og som har fokus på:
- Content Marketing & Native Advertising
- Influencer- & Inbound Marketing
- Salg & markedsføring
- Annonsering
- Informasjon og kommunikasjon
- Innholdsproduksjon
- Digital distribusjon
- Branding & Storytelling
- Innovasjon, produkt- og forretningsutvikling
… bør få med seg denne konferansen.